Stemningsbilleder fra klubturen til Calpe
Lidt stemningsbilleder fra klubturen til Calpe i sidste uge.
Der er blevet cyklet en masse kilometer og ikke mindst højdemeter i det flotte landskab omkring Calpe. Stejle bjerge er forceret både på og af cyklen 😁.
Der er blevet slappet af ved poolen om eftermiddagen efter dagens etape og hygget i baren. Alle cykelryttere ved jo at restitution er lige så vigtig som træning 🙂.
Ligeledes er energidepoterne blevet fyldt i den store buffet både morgen, middag og aften - man skulle jo nødigt gå sukkerkold.












