Spordag i klubben
Tusin tak til alle som var med til at hjælpe til dagens spordag. Der blev knoklet, slæbt, bygget, fejet, repareret og ikke mindst hygget på kryds af tværs.
Og uden mad og drikke dur det jo ikke - så der blev også spist en masse pølser og drukket en øl/sodavand i det helt fantastiske vejr.
Virkeligt fedt at se så mange hjælpe til, og jeg er sikker på at der er en enkelt eller to der stadig kan mærke de store stammer i ben og arme i morgen.












