Dagsorden for den ordinære generalforsamling skal mindst indeholde følgende punkter:
1. Valg af dirigent.
2. Bestyrelsens beretning om klubbens virksomhed i det forløbne år samt redegørelse for fremtidig planlagt virksomhed.
3. Forelæggelse af det reviderede årsregnskab til godkendelse.
4. Behandling af indkomne forslag.
5. Fastsættelse af kontingent,
6. Budget for det kommende år.
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
8. Valg af bestyrelsessuppleanter.
9. Valg af revisor.
10. Valg af revisorsuppleant.
11. Eventuelt.
Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal indsendes til bestyrelsen senest en uge før generalforsamlingen.
§8
Generalforsamling, ekstraordinær:
Ekstraordinær generalforsamling afholdes når to bestyrelsesmedlemmer, klubbens revisor eller 1/3 af klubbens medlemmer skriftligt fremsætter ønske herom. Med anmodningen skal følge forslag, der ønskes behandlet pa° generalforsamlingen.
Bestyrelsen indkalder til den ekstraordinære generalforsamling ved annonce i den lokale ugeavis eller ved brev til alle klubbens medlemmer med mindst to ugers varsel, og med angivelse af dagsorden og forslag, der skal behandles. Generalforsamlingen skal afholdes senest fire uger efter, at bestyrelsen har modtaget anmodningen herom.
§9
Generalforsamling, generelt:
Dirigenten leder generalforsamlingen. Hvis ikke andet fremgår af klubbens vedtægter, afgør dirigenten procedurespørgsmål og bestemmer afstemningsmåden. Såfremt et medlem ønsker det, skal afstemningen være skriftlig. Stemmeberettiget på generalforsamlingen er medlemmer, som er fyldt 14 år, og som har gyldigt medlemskab, og som er blevet medlem mindst otte uger før generalforsamlingens afholdelse. Intet medlem kan afgive mere end én stemme, og der kan ikke stemmes ved fuldmagt. Beslutninger på generalforsamlingen træffes ved simpelt stemmeflertal. Beslutninger om vedtægtsændringer og om opløsning af klubben eller om sammenlægning af klubben med andre kan dog kun træffes, hvis 2/3 af de fremmødte medlemmer stemmer for.
Der udfærdiges skriftligt referat af det på generalforsamlingen passerede. Referatet godkendes af dirigenten, og underskrives af referent, bestyrelse og dirigent.
§ 10
Bestyrelse:
Klubben ledes af en bestyrelse bestående af mindst fem medlemmer. Formand og kasserer tegner klubben overfor tredjemand. Generalforsamlingen vælger formand og kasserer samt bestyrelsesmedlemmer. Valget sker for to år, således at halvdelen af bestyrelsesmedlemmerne er på valg hvert år efter tur. Genvalg kan finde sted. Generalforsamlingen vælger ligeledes to bestyrelsessuppleanter. Disse vælges for et år.
Genvalg kan finde sted. Valg af formand, kasserer, bestyrelsesmedlemmer og bestyrelsessuppleanter sker ved simpelt stemmeflertal, og valget skal ske skriftligt, såfremt der er flere kandidater, end der skal vælges. Ved afstemningen skal stemmesedlerne påføres et antal navne, som højst må svare til det antal medlemmer, der skal vælges. De kandidater, der opnår flest stemmer er valgt. Opnår flere kandidater samme stemmetal, foretages der omvalg mellem disse. Er der ved omvalget også stemmelighed, sker valget ved lodtrækning. På første bestyrelsesmøde efter generalforsamlingen konstituerer bestyrelsen sig med næstformand og sekretær, ligesom de forskellige ansvarsområder vedrørende klubbens drift fordeles mellem bestyrelsesmedlemmerne.